23. huhtikuuta 2013

Helsingin messukeskuksen messuVKL + vapaalipun arvonta!

Tänä viikonloppuna on Helsingin messukeskuksessa nämä meilläkin kovasti odotetut "megamessut"*. Itse olemme tuotteinemme Kädentaitohallissa 1, osasto 1D4 (vastapäätä hallissa olevaa kahviota). Tämä kädentaitohalli on messukeskuksen "pääkadun" toisella puolella kun lapsimessut ovat toisella puolella. Paikka on siis vaihtunut edellisvuodesta. Tervetuloa tutustumaan teippeihin ja muihin tuotteisiimme - myös uutuuksia, joita ei verkkokaupasta vielä löydy, on mukana!
*Näillä messuillahan pääset samalla pääsylipulla myös kovin suosituille Lapsi-messuille. Myös Lähiruoka & luomu, PetExpo (la-su), ModelExpo ja OutletExpo ovat saman katon alla ja samalla lipulla. Täältä pääset jo etukäteen tutustumaan Messulehtiseen (avautuu pdf-tiedostona).
 

ARVONTA,
Osallistut vapaalipun arvontaan vastaamalla kysymykseen: oletko käynyt messuosastollamme joskus jollain messuilla? Jätä vastaukseen myös sähköpostiosoitteesi, jotta saamme infottua sinulle sitten voitosta. Tässä kun on aikaa jäljellä enää niin vähän, niin siksi tuo meiliosoite on tärkeä. Ellet halua laittaa osoitettasi julkisesti bloginkommentteihin näkyviin, voit osallistua arvontaan myös lähettämällä vastauksen sähköpostina osoitteeseen: kisa (a) teippitarha.fi (poista välit!)

Arvomme kaksi vapaalippua - yksi lippu / hlö. Arvontaan voit osallistua aina torstai-aamuun 25.4. klo 10:een asti! Otamme sitten yhteyttä voittajiin :) Onnea kisaan!
EDIT: Kiitokset kaikille osallistujille! Arvonta on nyt ohi!

Teippailemisiin!

15 kommenttia:

  1. En ole käynyt osastollanne - aiemmin! Josko nyt tärppäisi...!

    elsass@luukku.com

    VastaaPoista
  2. En ole käynyt osastollanne, enkä koskaan edes koko kädentaitomessuilla, vaikka kovasti kiinnostusta on ollutkin. Aina menneet jotenkin ohi! Jospa nyt ;) randomnal@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen käynyt kerran Kädentaitomessuilla ja silloin myös teidän osastollannne. :)

    Olen menossa myös tänä vuonna.

    abackman66 at hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Olen Kädentaitomessuilla ja myös teidän osastolla, ostettiin kaverin kanssa teippipaketit missä oli mm. Hello Kitty aiheisia teippejä ja muita kivoja teippejä :)

    Olen tulossa viikonlopulla messuille

    annamari.jarvio@gmail.com

    VastaaPoista
  5. En ole käynyt (vielä) osastollanne millään messuilla, mutta nyt pääsen käymään kun olen samaisille messuille lähdössä :) Olen arvonnassa mukana lipsetti@hotmail.com

    Mukavaa messuviikonloppua!

    VastaaPoista
  6. En ole käynyt osastollanne enkä kädentaitomessuilla muutenkaan mutta tänä vuonna ehdottomasti tulen :) Arvonnassa mukana ninnisx@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Hei,
    olen käynyt osastollanne Wanhassa satamassa (joulua ennen) ja tykkäsin kovasti. Silloin mukaan lähti pilkkuteippejä:). Olen arvonnassa mukana: sari.moisas@luukku.com
    t.Sari

    VastaaPoista
  8. Moikka!

    En ole käynyt osastollanne enkä myöskään kädentaitomessuilla mutta olen tulossa. Arvonnassa mukana lotta.achren@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Viime vuonna kävin Kädentaito-messuilla ja oli paljon ihmeteltävää. Tänä vuonna ilmaisliput kyllä kelpaisi tuoreelle mammalomalaiselle.

    teesconsult@gmail.com

    VastaaPoista
  10. En ole käynyt osastollanne enkä kädentaitomessuilla. Olen mukana arvonnassa. Sähköpostiosoite on erjapaajanen@msn.com

    VastaaPoista
  11. Olen käynyt osastollanne Kädentaitomessuilla, hmmm... ehkä kolme kertaa.
    littanalle@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Useammillakin messuilla olen käynyt teippejä hypistelemässä ja monta rullaa on lähtenyt matkaankin.

    riimari123 (at) gmail.com

    VastaaPoista
  13. Tapasin teidät ensimmäistä kertaa vuosi sitten samaisilla messuilla ja sen jälkeen olen käynyt muistaakseni parikin kertaa messuilla teippiostoksilla. Messuille olis tarkoitus viikonloppuna mennä, joten lippu kelpaisi. :) sustuu@gmail.com

    VastaaPoista
  14. En ole vielä tutustunut teihin, mutta lupaan tulla paikalle mikäli onnetar suosii. Sp on frostypinkki@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Hei. En ole minäkään tavannut teitä koskaan messuilla. Vielä. Sähköpostiosoitteni on saankoeilisen@gmail.com

    VastaaPoista

Kiva kun jätät kommentin!